استفاده از بلاکچین در صنعت بازی و رانندگی
بیتکوین | اتریوم

استفاده از بلاکچین در صنعت بازی و رانندگی

تكنولوژی بلاكچین اخیراً در مناطق مختلف اقتصادی پدیده پویایی شده است ، موجب ایجاد نوآوری ، تقویت رشد و ایجاد ارزش افزوده می شود. از جمله قابل توجه ترین این بخش ها صنعت بازی است

 

فناوری Blockchain پتانسیل ایجاد دوره جدیدی از بازی های رایانه ایی و رانندگی واقعی هوشمند را دارد.

 

تكنولوژی بلاكچین اخیراً در مناطق مختلف اقتصادی پدیده پویایی شده است ، موجب ایجاد نوآوری ، تقویت رشد و ایجاد ارزش افزوده می شود. از جمله قابل توجه ترین این بخش ها صنعت بازی است. بازی یک مورد کاربردی است که با استفاده از انگیزه کاربر از حدس و گمان خالص تا معاملات بر روی سکوی blockchain ، باعث اتخاذ فناوری بلاکچین می شود. این امر باعث ایجاد نوآوری در توسعه و همچنین پذیرش مصرف کننده می شود.

اولین برنامه بازی واقعی blockchain Cryptokitties بود. در حالی که این پلتفرم خود یک تظاهرات کننده فناوری برای کالاهای جمع آوری شده است ، به دلیل کاربرد عمده نمایندگی معاملات انجام شده بر روی پلتفرم اتریوم ، سرعت آن به سرعت برجسته شد. از زمان آغاز به کار ، تعداد برنامه هایی که از فناوری blockchain در بازی استفاده می کنند منفجر شده است ، دسته بندی هایی از بازی های ماجراجویی و بازی های کارت تا بازی های اکشن ، بازی های نقش آفرینی و کازینوها.

موارد استفاده از blockchain در بازی ، عمدتاً با ظرفیت تراکنش سیستم عاملهای blockchain در مورد اتریوم محدود می شود. بنابراین ، برنامه های فعلی blockchain در بازی ، بلیط های آزمایشی هستند که سیستم عامل های قابل جمع آوری و بازی های تلفن همراه منجر به این بسته ها می شوند

بازی های کارتی جزو اولین بازی هایی هستند که از فناوری blockchain در گیم پلی استفاده می کنند. ویژگی منحصر به فرد ارائه شده توسط کارتهای جمع آور این است که خود کارتها ، به عنوان نشانه های غیرمجاز ، به کالاهای قابل معامله تبدیل می شوند. بیشتر اوقات ، NFT ها در OpenSea معامله می شوند. یکی از محبوب ترین بازی های کارت قابل جمع آوری با استفاده از فناوری blockchain ، Gods Unchained است

استراتژی زمان واقعی ، یا RTS ، و انبوه چند نفره آنلاین ، یا MMO ، بازی ها ژانرهای ایده آل برای آزمایش فن آوری blockchain در بازی هستند ، زیرا گیم پلی امکان ایجاد انواع دارایی های مختلف و قراردادهای هوشمند حاکم بر قوانین خود بازی ها را فراهم می کند. در حالی که عناوین موفق در بازی به طور فزاینده ای به صورت چند نفره ، پویایی های آنلاین و گروهی را تجربه می کنند ، استفاده از فناوری blockchain در بازی احتمالاً در این بخش به کشش قابل توجهی خواهد رسید.

Pixelmatic ، استودیویی مستقر در شانگهای و ونکوور که توسط سامسون موو - رئیس ارشد استراتژی Blockstream و مدیر سابق تولید Ubisoft - تاسیس شده است - در حال کار روی یک بازی فضایی مبتنی بر MMO با عناصری از ژانر RTS و حوا آنلاین است و cryptocurrency برای یک بازی مبادله ای درون بازی. در حالی که Eve Online دارای بازار کالاهای درون بازی است ، هنوز خبری در مورد توسعه بیشتر دارایی های رمزپایه در مورد موارد درون بازی نیست. این هنوز هم بسیار دلگرم کننده است و بازی اولین قدم برای پذیرش گسترده تر ارزهای رمزپایه در بین بازیگران صنعت در بازی های رایج است

در Ethereum ، بازیهایی که روی blockchain اجرا می شوند ، خطرناک هستند که شبکه را با معاملات انجام دهند و هزینه های بنزین را افزایش دهند. فارغ از این ، تعداد بازی های فزاینده ای برای اجرای خود در برنامه های عمومی ایجاد شده و انگیزه ای برای توسعه راه حل ها برای کاهش سیل های بعدی شبکه ایجاد می شود. بلوک های زنجیره ای اثبات سهام ، زنجیره های جانبی و کانال های دولتی ممکن است راه حل هایی را برای حل مشکلات اساسی در مورد معاملات محدود در بلوک های اثبات کار که اکنون مستقر هستند ارائه دهند.

به گفته EsportsBets ، بازی های پیشرو در بورس های زنجیره ای امسال اکثراً بازی با ورق هستند. بلیط های بزرگ هنوز هم در حال توسعه هستند یا مورد توجه استودیوهای بزرگتر قرار می گیرند و فضای زیادی را برای استودیوهای گاراژ فراهم می کنند تا از مزایای اولی خود استفاده کنند و قبل از ورود رقابت به بازار نام خود را بسازند.

کازینوها اولین برنامه کاربردی در زمینه بازی برای اتخاذ فناوری blockchain بوده اند که کازینو های آنلاین این بسته را به خود اختصاص داده اند. تعداد زیادی سایت قمار آنلاین مبتنی بر blockchain وجود دارد که بیشتر آنها کیفیت برتر و احتمال بالاتری را در اختیار بازیکن در مقایسه با سایتهای سنتی و مبتنی بر fiat و سایتهای قمار قرار می دهند. قمار احتمالاً بالغ ترین بخش بازی های مبتنی بر blockchain است و به احتمال زیاد رقابت جدی در بازارهای سنتی ایجاد می کند.

با ظهور توسعه دهندگان ارشد و ابزارهای اصلی باز ، بازیهای blockchain در حال باز کردن ارزش قبلاً غیرقابل تصور برای سازندگان و گیمرها به طور یکسان است. برای اولین بار ، یک اقتصاد سرگرمی واقعاً باز ساخته می شود.

گمانه زنی ها روی سیستم عامل هایی که ممکن است برنامه های کاربردی blockchain و نشانه های مفید در بازی ها را پیدا کنند رو به افزایش است ، و سیستم عامل ها اغلب کمی پس از انتشار منتشر می شوند. با توسعه مداوم واسط های کاربری آسان ، استانداردهای مربوط به برنامه های blockchain با استفاده از فناوری های مربوطه برای انتقال معاملات از سکوهای PoW به مواردی که سرعت معاملات بیشتر دارند و انتشار مواردی که توجه مخاطبان را به خود جلب می کند - پذیرش توسط جریان اصلی تنها مسئله زمانه

فناوری Blockchain مخصوصاً برای بازی مناسب است و بازی می تواند مستقیماً از فناوری blockchain بهره ببرد ، هم از نظر فنی و هم در ارزش باز کردن آیتم های موجود در بازی ، مسابقات ، توسعه شخصیت و شناختن گیمر. این مسیری را فراهم می کند که esports در یک بخش از ورزش و سرگرمی ، مانند یک اینترنت ، یک رهبر باشد. امروزه ، رسانه های سنتی بیشتر در اینترنت اجرا می شوند ، بنابراین شاید از طریق فناوری blockchain ، تمام ورزش ها روزی بتوانند شامل عناصر اسکورت شوند.